Ofte stilte spørsmål

Spørsmål Hva er fraktkostnaden hos dere?
Svar

Vi har en flat frakt som utgjør +5% av den samlede ordrens verdi. Ønskes del-leveranse, vil det bli fakturert tillegg for dette.

Spørsmål Hvor raskt kan dere sende varen?
Svar

På lagerførte artikler leverer vi varene i løpet av 3-5 virkedager. Merk: Gjelder etter at vi har mottatt innbetaling 100% av faktura eller gjennom kortbetaling. På bestillingsvarer er det en leveringstid som varierer fra 3 -12 uker. 

Les mer om faktura og betaling

Spørsmål Hvilket transportselskap benytter dere?
Svar

Vi benytter Bring som vår hovedtransportør. Dette sikrer sikker transport av våre varer. Ved spesielle behov kan varene leveres i løpet av 48 timer, men da tilkommer ekspresstillegg på leveransen. Her vil transportør varierer mtp geografisk tilhørighet. 

Spørsmål Hvor er bestillingen min?
Svar

Du kan spore din bestilling inne på mine sider. 

Du kan også benytte deg av Brings sporingstjeneste https://www.bring.no/

Merk: Ved større prosjekter og del-leveringer, kontakt din prosjektansvarlig, eller send oss epost på post@niche.no

 

Spørsmål Hvordan fungerer levering?
Svar

Hvis ikke annet avtalt med oss, leveres varene på oppgitt leveringsadresse, direkte foran dør eller rampe. Ønskes annen type levering, må dette avtales med selger, eller du legger til kommentar i din nett-bestilling. Kontroll av mottatt vare til adresse, er kjøpers ansvar. Påse at gods/emballasje er helt.

Spørsmål Jeg har mottatt skadet gods!
Svar

Kontroll av mottatt vare til adresse, er kjøpers ansvar. Påse at gods/emballasje er helt. Ved skader på gods/emballasje skal dette anmerkes på fraktbrev/pad til transportør. Det er alltid sjåførs ansvar å påse at skader blir anmerket. 

Ta bilder av skaden/-ene på emballasje/gods. Både oversikt og detalj-bilder. Disse sendes til post@niche.no og du vil bli kontaktet av oss, etter at vi har sett på saken.

Spørsmål Jeg ønsker å sende noe i retur
Svar

Varer kan bare returneres etter avtale med NICHE Norway AS.  En returavgift på 20% av beløpet beholdes. Spesialbestilte varer kan ikke returneres. Om du ønsker å kansellere ordren etter at det er utstedt en ordrebekreftelse kan leverandøren kreve avbestillingsgebyr tilsvarende 20% av beløpet for kostnader påløpt leverandør.

For nærmere informasjon, ring oss på 33 06 10 10 eller send epost til post@niche.no